ویژگی های CRM برای دندانپزشکان
بهعنوان یک دندانپزشک، احتمالاً اغلب اوقات زیر بار سنگین کارهای اداری هستید.
ترکیب درمان بیماران با مدیریت کلینیک، نوبتدهی و پیگیریها میتواند خستهکننده باشد.
در این شرایط، یک نرمافزار CRM میتواند کمک بزرگی باشد. این سیستم بسیاری از کارهای تکراری را بهصورت خودکار انجام میدهد.
با CRM میتوانید یک پایگاه متمرکز از اطلاعات بیماران بسازید. نوبتدهی را سادهتر کنید. و بازاریابی کلینیک را هوشمندتر پیش ببرید.
این نرمافزار تجربه بیماران را بهبود میدهد. در نتیجه، احتمال بازگشت آنها به کلینیک افزایش مییابد.
علاوه بر این، CRM مشکل پاسخدهی کند را هم حل میکند. میتوانید پیامهای خودکار برای پرسشهای رایج تنظیم کنید.
در شرایط خاص، پاسخها بهصورت خودکار ارسال میشوند. بدون نیاز به دخالت دستی.
همچنین با در اختیار داشتن اطلاعات دقیق بیماران، میتوانید استراتژیهای بازاریابی بهتری طراحی کنید.
و در نهایت، با گزارشهای تحلیلی CRM، دید بهتری نسبت به عملکرد کلینیک خواهید داشت.
CRM چطور میتواند به دندانپزشکان کمک کند؟
- مدیریت نوبتدهی و یادآوری خودکار ثبت نوبتها و زمانبندی دقیق برای هر بیمار ارسال پیامک یا ایمیل یادآوری نوبتها بهصورت خودکار کاهش نوبتهای فراموششده (No-show)
- پرونده الکترونیکی بیماران ثبت سوابق درمان، معاینات، تصاویر رادیولوژی، تجویزها و یادداشتهای پزشکی دسترسی سریع و امن به اطلاعات بیمار در مراجعات بعدی
- پیگیری درمانهای دورهای یادآوری برای مراجعههای بعدی (مثلاً چکاپ 6 ماهه یا ادامه درمان) تقویم زمانبندی جلسات درمانی چندمرحلهای
- مدیریت مالی و صورتحساب ثبت هزینههای درمانی و وضعیت پرداخت هر بیمار ایجاد و ارسال فاکتور، پیگیری بدهیها
- مدیریت ارتباط با بیماران ارسال پیامهای مناسبتی، تبریک تولد، یا اطلاعرسانی خدمات جدید تقویت وفاداری بیماران و افزایش مراجعههای تکراری
- سیستم ارجاع و رضایتسنجی ثبت ارجاع بیماران توسط دیگران ارسال فرمهای نظرسنجی برای بهبود کیفیت خدمات
- گزارشگیری دقیق مشاهده تعداد مراجعات، درآمد روزانه/ماهانه، درمانهای پرکاربرد کمک به تحلیل عملکرد مطب یا کلینیک
- قابلیت چندکاربره و سطح دسترسی تعریف سطوح دسترسی برای منشی، دستیار یا پزشکان دیگر امنیت و حریم خصوصی اطلاعات بیماران