سود و زیان، درآمد و بدهی، هزینه های مالیاتی، و دارایی های موجود برای رشد آینده. مهم نیست که شرکت حسابداری خود را اداره می کنید یا به عنوان بخشی از یک تیم حسابداری در یک شرکت بزرگ کار می کنید، رسیدگی به سوابق مالی و تهیه گزارش تنها کاری نیست که باید انجام دهید. اغلب، کار شما مستلزم پرداختن به ارتباط با مشتری، مدیریت قرارهای ملاقات متعدد و پیگیری انبوهی از اسناد است. با این حال، یک راه حل CRM می تواند تعداد کارهای خسته کننده را کاهش دهد و روابط با مشتریان شما را بهبود بخشد. این نرم افزار به متمرکز کردن داده ها در مورد همه مشتریان، تعاملات و ارتباطات شما با آنها، تراکنش های مالی، مالیات و غیره کمک می کند. همچنین تمام اسناد مورد نیاز را ذخیره می کند، تولید سرنخ های جدید را خودکار می کند و عملیات اداری معمول را ساده می کند. با کمک پلتفرم CRM، توانایی ایجاد کمپین های بازاریابی هدفمند، مطلع شدن از تمام وظایف یا فعالیت های آتی را به دست می آورید و آن را با سایر برنامه هایی که استفاده می کنید ادغام می کنید تا داده های کسب و کار خود را تازه، تمیز و به روز نگه دارید.
پشتیبانی از مشتری بهبود یافته است
- از پایگاه دانش برای افزودن مقالات مفید استفاده کنید
- پورتال مشتری ایجاد کنید تا به مشتریان امکان دسترسی به داده ها در CRM را بدهید
- از نقش های پورتال برای تعریف دسترسی به داده های مورد نیاز استفاده کنید
- به مشتریان خود اجازه دهید مواردی را ایجاد کنند تا سؤال بپرسند و در مورد مسائل به شما اطلاع دهند
صندوق ورودی یکپارچه و بازاریابی مبتنی بر داده
- تاریخچه ارتباطات ایمیل با مشتریان را ردیابی کنید
- ایمیل های خروجی را از نمونه CRM خود ارسال کنید
- ایمیل های دریافتی را با پوشه ها و فیلترهای ایمیل مرتب کنید
- الگوهای ایمیل برای کمپین های بازاریابی و پاسخ های خودکار ایجاد کنید
- ارسال کمپین های شخصی شده با لیست های هدف
- ایجاد گزارش های سفارشی برای به روز رسانی خودکار لیست های هدف (افزونه)
- پیوندهای ردیابی را برای نظارت بر اثربخشی کمپین ها جاسازی کنید
- لیست های هدف بازاریابی را با Mailchimp همگام نگه دارید (افزونه)
مدیریت قیف فروش
- مراحل خط لوله فروش خود را با Entity & Layout Managers سفارشی کنید
- پیشرفت هر فرصت فروش را پیگیری کنید
- ایجاد خودکار مظنه، سفارشات فروش و فاکتورها (افزونه)
- از چندین ارز استفاده کنید
- پیگیری فروش و ارسال یادآورهای مالیاتی را با Workflows و BPM (افزونه) به صورت خودکار انجام دهید
- با گزارشات (افزودنی) به فروش بیدرنگ یا تجزیه و تحلیل مالیاتی دست پیدا کنید
- ایجاد کاتالوگ محصولات خدماتی که ارائه می دهید (افزونه)
مدیریت بهتر داده های مشتری
- جمع آوری اطلاعات در مورد مخاطبین، سرنخ ها و حساب ها
- برای ذخیره داده های بیشتر، نهادها، فیلدها، طرح بندی ها را سفارشی کنید
- چندین شماره تلفن و آدرس ایمیل را ذخیره کنید
- از فیلترهای جستجو برای یافتن سریعتر نمایه مشتری مورد نیاز استفاده کنید
- با دنبال کردن سوابق در مورد تغییرات به روز باشید
- همگام سازی سوابق تماس با Google و Outlook (افزونه)
- دسترسی به داده های مشتری را با نقش های امنیتی کنترل کنید
- داده های مشتری را به راحتی وارد و صادر کنید
ذخیره سازی اسناد متمرکز
- همه اسناد را در یک مکان ذخیره کنید
- از پوشه های سند و فیلترهای جستجو برای مرتب سازی اسناد استفاده کنید
- ایجاد اسناد از پیوست های ایمیل
- اسناد را به پروفایل های مشتری مرتبط پیوند دهید
- اسناد را به ایمیل های خروجی پیوست کنید
برنامه ریزی و مدیریت رویداد
- جلسات، تماس ها، وظایف و رویدادهای سفارشی را در تقویم برنامه ریزی کنید
- یک حالت تقویم ترجیحی – ماه، هفته، روز یا جدول زمانی را انتخاب کنید
- یادآوریهای ایمیل و درونبرنامه را برای فصل مالیاتی آینده تنظیم کنید
- برای نظارت بر کار تیم خود، نماهای تقویم مشترک ایجاد کنید
- رویدادها و شرکتکنندگان را با تقویمهای Google و Outlook همگام نگه دارید (افزونه)
