با این حال، با رشد آژانس، مقابله با تعداد روزافزون فعالیتها و پیگیری جنبههای خلاقانه و تجاری کارها روز به روز دشوارتر میشود. CRM به شما امکان می دهد وظایف تجاری را از دوش خود بردارید. روابط با مشتریان را در قلب کسب و کار شما قرار می دهد و در عین حال این امکان را به شما می دهد که روی کارهای خلاقانه تمرکز کنید. این سیستم به مدیریت ارتباط با مشتریان، سازماندهی و مطلع ماندن در مورد فعالیت های آینده، مدیریت وظایف شما و پیگیری معیارهای کلیدی کسب و کار کمک می کند. جدای از آن، همچنین به شما امکان می دهد کمپین های ایمیل هدفمند را اجرا کنید و اثربخشی آنها را نظارت کنید، پیگیری با مشتریان خود را خودکار کنید، تبدیل سرنخ را ساده کنید و هر مشتری را در هر مرحله از خط لوله فروش خود هدایت کنید.
پورتال مشتری و ذخیره سازی اسناد
- پورتال های مشتری ایجاد کنید تا مشتریان به داده های پروژه دسترسی داشته باشند
- داده هایی را که مشتریان شما می توانند با نقش های پورتال مشاهده کنند، کنترل کنید
- یک پایگاه دانش از مقالات با اطلاعات و نکات مفید برای مشتریان خود ایجاد کنید
- اسناد را ذخیره و به سوابق مربوطه پیوند دهید
- پیوست های ایمیل را به عنوان اسناد در سیستم ذخیره کنید
- از Document Folders برای دسته بندی و جستجوی فایل ها استفاده کنید
افزایش بهره وری فروش
- روی فرصت های فروش مناسب تمرکز کنید
- تولید مظنهها، سفارشهای فروش و فاکتورها را خودکار کنید (افزونه)
- مراحل خط لوله فروش خود را با Entity و Layout Managers سفارشی کنید
- پیگیری فروش روزانه را با Workflows و BPM (افزونه) خودکار کنید
- پیش بینی درآمد آینده با گزارش ها (افزونه)
آمار کلیدی کسب و کار
- ردیابی عملکرد تیم و کسب و کار خود با گزارش ها (افزونه)
- اضافه کردن پانل های گزارش و داشلت ها (افزونه)
- صادرات فایل های اکسل با گزارش نتایج (افزونه)
- زمانبندی ارسال نتایج گزارش به مشتریان خود (افزونه)
- همگامسازی گزارشهای فهرست با فهرستهای هدف برای تقسیمبندی مخاطبان برای کمپینهای بازاریابی (افزونه)
مدیریت بازاریابی پیشرفته
- الگوهای ایمیل شخصی سازی شده ایجاد کنید
- از لیست های هدف برای تقسیم بندی مخاطبان استفاده کنید
- پیوندهای پیگیری را در ایمیل های بازاریابی خود درج کنید
- نتایج کمپین را در گزارشها نظارت کنید
- کمپین های ایمیلی جذاب ایجاد کنید
- همگام سازی کمپین ها با Mailchimp (افزونه)
مدیریت فعالیت ها و تقویم
- تماس ها و جلسات را پیگیری کنید
- پیشرفت و وضعیت هر کار و پروژه را دنبال کنید
- عملکرد تیم را در تقویم مشترک نظارت کنید
- برای رویدادهای مهم اعلانهای درونبرنامه و ایمیل ایجاد کنید
- دعوت نامه های رویداد را برای شرکت کنندگان ارسال کنید
- همگام سازی رویدادها و شرکت کنندگان با Google Calendar (افزونه)
- همگام سازی رویدادها و شرکت کنندگان با Outlook Calendar (افزونه)
روابط بهتر با مشتری
- دادههای مربوط به سرنخها، مخاطبین و حسابها را در یک مکان جمعآوری کنید
- سابقه تعامل با مشتریان فعلی و بالقوه خود (ایمیل ها، جلسات، تماس ها) را نظارت کنید.
- Web-to-Lead Capture را از سایت خود تنظیم کنید
- برای یافتن سریع داده ها، فیلترهای جستجو را سفارشی کنید و برچسب ها را اضافه کنید
- موجودیتها، فیلدها و طرحبندیهای سفارشی را ایجاد و ویرایش کنید
- از تابلوهای کانبان برای تجسم داده های خود استفاده کنید
- واردات و صادرات سوابق به راحتی
