پلتفرم یکپارچه فروش و بازاریابی آوید

CRM برای شرکت های معماری

تعامل مکرر با مشتریان بخش ضروری هر کسب و کاری است و صنعت معماری نیز از این قاعده مستثنی نیست. با توجه به آنچه گفته شد، تلاش برای سازماندهی صحیح داده های مشتری از بروز خطاها جلوگیری می کند، ارتباط مداوم و تجربه مشتری روان را تضمین می کند که کلید حفظ مشتریان بیشتر و افزایش درآمد است. یک سیستم CRM راه حلی است که می تواند به طور قابل توجهی به این وظایف کمک کند. این نرم افزار به شرکت ها اجازه می دهد تا داده های مربوط به مشتریان، پروژه ها، وظایف، فروش و پرداخت ها را متمرکز کنند. این عملیات فروش معمولی مانند صورتحساب، تولید مظنه، ایجاد پیگیری و تغییر وضعیت ها را با کمک گردش کار و ابزارهای BPM ساده می کند. علاوه بر این، این پلتفرم ابزارهایی را برای خودکارسازی گزارش‌ها، نظارت بر مهلت‌های زمانی، اشتراک‌گذاری اسناد و بهبود جستجوی داده‌ها فراهم می‌کند. یک راه حل اختصاصی CRM همچنین با ایجاد فضایی مشترک که در آن هر یک از اعضای تیم به اطلاعات مورد نیاز دسترسی دارند، عملکرد تیم های شما را افزایش می دهد.

تجزیه و تحلیل فروش پیش بینی کننده

  • ایجاد گزارش‌های گرید و فهرست سفارشی (افزونه)
  • استفاده از پیش بینی درآمد برای پیش بینی درآمد (افزودنی)
  • پیکربندی داشلت‌ها و پانل‌های گزارش برای دسترسی فوری به معیارهای کلیدی (افزونه)
  • همگام سازی لیست های هدف برای کمپین های بازاریابی با نتایج گزارش (افزونه)
  • زمان‌بندی گزارش‌ها برای ارسال خودکار از طریق ایمیل (افزونه)

به اشتراک گذاری اسناد و فایل

  • اسناد و فایل ها را در نمونه CRM آپلود و ذخیره کنید
  • اسناد و فایل‌ها را با سوابق مرتبط مشاهده و مرتبط کنید
  • کنترل دسترسی به اسناد و فایل ها با نقش های امنیتی
  • اسناد را از پیوست های ایمیل ایجاد کنید
  • محدودیت انواع و حداکثر اندازه فایل های آپلود شده
  • از پوشه‌های سند برای سازماندهی کردن فایل‌ها استفاده کنید

اتوماسیون خطوط لوله فروش

  • پیشرفت هر فرصت و پروژه را پیگیری کنید
  • چرخه فروش خود را به صورت بصری با Kanban View به تصویر بکشید
  • ایجاد مظنه، سفارشات فروش و فاکتورها را به صورت خودکار انجام دهید (افزونه)
  • اضافه کردن و مدیریت نرخ های مالیاتی (افزودنی)
  • خودکار کردن عملیات فروش با ابزارهای گردش کار و BPM (افزونه)
  • خط لوله فروش را با Entity و Layout Managers سفارشی کنید

 

مدیریت بازاریابی بهینه

  • ارسال ایمیل بازاریابی از سیستم CRM با کمپین ها
  • پیام های بازاریابی را با قالب های ایمیل شخصی سازی کنید
  • پیوندهای ردیابی را در ایمیل های بازاریابی خود قرار دهید
  • عملکرد کمپین را در گزارش‌ها پیگیری کنید
  • مخاطبین هدف را با لیست های هدف تقسیم کنید

 

مدیریت مشتری پیشرفته

  • داده‌های مربوط به حساب‌ها، مخاطبین و سرنخ‌ها را در یک مکان سازماندهی کنید
  • فیلدها، نهادها و روابط سفارشی را به نمایه های مشتری اضافه کنید
  • سابقه تعامل مشتری (تماس ها، جلسات، وظایف، پروژه ها و غیره) را پیگیری کنید.
  • گرفتن سرنخ ها از وب سایت به طور خودکار
  • داده ها را به سرعت و کارآمد وارد و صادر کنید
  • با Workflow و BPM سوابق را به طور خودکار به تیم فروش خود اختصاص دهید
  • سرنخ ها را به مخاطبین، حساب ها و فرصت ها تبدیل کنید

 

مدیریت بهتر فعالیت و پروژه

  • پیگیری تماس ها، جلسات، وظایف در تقویم
  • ایجاد و اضافه کردن رویدادهای سفارشی
  • پروژه های خود را برنامه ریزی و هماهنگ کنید
  • اولویت بندی و تجسم داده های پروژه با Kanban View
  • پیگیری ضرب الاجل پروژه و بودجه بندی
  • دریافت ایمیل و اعلان‌های درون‌برنامه درباره رویدادها
  • برای شرکت کنندگان در رویداد دعوت نامه ارسال کنید
  • استفاده از همگام‌سازی تقویم با یک کلیک با تقویم‌های Google و Outlook (افزونه)

اشتراک گذاری:

CRM برای مبتدیان

همانطور که تجارت شما رشد می کند، ردیابی داده های مشتری و فروش در صفحات گسترده و سازماندهی ارتباطات تجاری در صندوق های پستی مختلف

ادامه مطلب »

سوالات متداول

نرم افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری، ابزاری قدرتمند است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا روابط خود با مشتریان را مدیریت کنند، از مشتریان جدید جذب کنند و وفاداری مشتریان فعلی را افزایش دهند. با استفاده از CRM، می‌توانید اطلاعات کاملی از مشتریان خود داشته باشید، تعاملات آن‌ها را ردیابی کنید و فرآیندهای فروش خود را بهبود بخشید.

نرم افزار CRM آوید با ارائه ویژگی‌های متنوعی مانند مدیریت تماس‌ها، ایمیل‌ها، جلسات، فرصت‌های فروش و … به شما کمک می‌کند تا:

  • روابط قوی‌تری با مشتریان برقرار کنید.
  • فرآیندهای فروش خود را خودکار کنید.
  • بازدهی تیم فروش خود را افزایش دهید.
  • تصمیم‌گیری‌های بهتری بر اساس داده‌ها بگیرید.
  • تجربه مشتریان را بهبود بخشید.

استفاده از نرم افزار CRM آوید بسیار ساده است. پس از ثبت‌نام و خرید اشتراک، به یک پنل کاربری دسترسی خواهید داشت که می‌توانید از طریق آن اطلاعات مشتریان خود را وارد کنید، گزارش‌های مختلفی را ایجاد کنید و با تیم خود همکاری کنید. همچنین، تیم پشتیبانی آوید آماده است تا در هر مرحله از کار به شما کمک کند.

  • مدیریت تماس‌ها: ثبت و پیگیری تمام تماس‌های ورودی و خروجی با مشتریان
  • مدیریت ایمیل‌ها: یکپارچه‌سازی با ایمیل برای مدیریت ارتباطات ایمیلی با مشتریان
  • مدیریت فرصت‌های فروش: پیگیری فرصت‌های فروش از ابتدای تا انتها
  • مدیریت مشتریان: ایجاد و مدیریت پروفایل‌های مشتریان
  • گزارش‌گیری: ایجاد گزارش‌های مختلف برای تحلیل عملکرد کسب‌وکار
  • بله، نرم افزار CRM آوید قابلیت یکپارچه‌سازی با سایر نرم افزارهای مورد استفاده در کسب‌وکار شما مانند نرم افزار حسابداری، نرم افزار ایمیل مارکتینگ و … را دارد. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا اطلاعات خود را در یک مکان متمرکز کنید و از اتلاف وقت جلوگیری کنید.
error: