تعامل مکرر با مشتریان بخش ضروری هر کسب و کاری است و صنعت معماری نیز از این قاعده مستثنی نیست. با توجه به آنچه گفته شد، تلاش برای سازماندهی صحیح داده های مشتری از بروز خطاها جلوگیری می کند، ارتباط مداوم و تجربه مشتری روان را تضمین می کند که کلید حفظ مشتریان بیشتر و افزایش درآمد است. یک سیستم CRM راه حلی است که می تواند به طور قابل توجهی به این وظایف کمک کند. این نرم افزار به شرکت ها اجازه می دهد تا داده های مربوط به مشتریان، پروژه ها، وظایف، فروش و پرداخت ها را متمرکز کنند. این عملیات فروش معمولی مانند صورتحساب، تولید مظنه، ایجاد پیگیری و تغییر وضعیت ها را با کمک گردش کار و ابزارهای BPM ساده می کند. علاوه بر این، این پلتفرم ابزارهایی را برای خودکارسازی گزارشها، نظارت بر مهلتهای زمانی، اشتراکگذاری اسناد و بهبود جستجوی دادهها فراهم میکند. یک راه حل اختصاصی CRM همچنین با ایجاد فضایی مشترک که در آن هر یک از اعضای تیم به اطلاعات مورد نیاز دسترسی دارند، عملکرد تیم های شما را افزایش می دهد.
تجزیه و تحلیل فروش پیش بینی کننده
- ایجاد گزارشهای گرید و فهرست سفارشی (افزونه)
- استفاده از پیش بینی درآمد برای پیش بینی درآمد (افزودنی)
- پیکربندی داشلتها و پانلهای گزارش برای دسترسی فوری به معیارهای کلیدی (افزونه)
- همگام سازی لیست های هدف برای کمپین های بازاریابی با نتایج گزارش (افزونه)
- زمانبندی گزارشها برای ارسال خودکار از طریق ایمیل (افزونه)
به اشتراک گذاری اسناد و فایل
- اسناد و فایل ها را در نمونه CRM آپلود و ذخیره کنید
- اسناد و فایلها را با سوابق مرتبط مشاهده و مرتبط کنید
- کنترل دسترسی به اسناد و فایل ها با نقش های امنیتی
- اسناد را از پیوست های ایمیل ایجاد کنید
- محدودیت انواع و حداکثر اندازه فایل های آپلود شده
- از پوشههای سند برای سازماندهی کردن فایلها استفاده کنید
اتوماسیون خطوط لوله فروش
- پیشرفت هر فرصت و پروژه را پیگیری کنید
- چرخه فروش خود را به صورت بصری با Kanban View به تصویر بکشید
- ایجاد مظنه، سفارشات فروش و فاکتورها را به صورت خودکار انجام دهید (افزونه)
- اضافه کردن و مدیریت نرخ های مالیاتی (افزودنی)
- خودکار کردن عملیات فروش با ابزارهای گردش کار و BPM (افزونه)
- خط لوله فروش را با Entity و Layout Managers سفارشی کنید
مدیریت بازاریابی بهینه
- ارسال ایمیل بازاریابی از سیستم CRM با کمپین ها
- پیام های بازاریابی را با قالب های ایمیل شخصی سازی کنید
- پیوندهای ردیابی را در ایمیل های بازاریابی خود قرار دهید
- عملکرد کمپین را در گزارشها پیگیری کنید
- مخاطبین هدف را با لیست های هدف تقسیم کنید
مدیریت مشتری پیشرفته
- دادههای مربوط به حسابها، مخاطبین و سرنخها را در یک مکان سازماندهی کنید
- فیلدها، نهادها و روابط سفارشی را به نمایه های مشتری اضافه کنید
- سابقه تعامل مشتری (تماس ها، جلسات، وظایف، پروژه ها و غیره) را پیگیری کنید.
- گرفتن سرنخ ها از وب سایت به طور خودکار
- داده ها را به سرعت و کارآمد وارد و صادر کنید
- با Workflow و BPM سوابق را به طور خودکار به تیم فروش خود اختصاص دهید
- سرنخ ها را به مخاطبین، حساب ها و فرصت ها تبدیل کنید
مدیریت بهتر فعالیت و پروژه
- پیگیری تماس ها، جلسات، وظایف در تقویم
- ایجاد و اضافه کردن رویدادهای سفارشی
- پروژه های خود را برنامه ریزی و هماهنگ کنید
- اولویت بندی و تجسم داده های پروژه با Kanban View
- پیگیری ضرب الاجل پروژه و بودجه بندی
- دریافت ایمیل و اعلانهای درونبرنامه درباره رویدادها
- برای شرکت کنندگان در رویداد دعوت نامه ارسال کنید
- استفاده از همگامسازی تقویم با یک کلیک با تقویمهای Google و Outlook (افزونه)
