پلتفرم یکپارچه فروش و بازاریابی آوید

CRM برای مبتدیان

همانطور که تجارت شما رشد می کند، ردیابی داده های مشتری و فروش در صفحات گسترده و سازماندهی ارتباطات تجاری در صندوق های پستی مختلف به چالش های بزرگ تبدیل می شود. اگر رشد و موفقیت کسب و کار خود را جدی می گیرید، به نرم افزار CRM نیاز دارید که داده های شما را سازماندهی کند و به اجرای کارآمد کسب و کار شما کمک کند. سیستم CRM یک دستیار ضروری برای مدیریت حجم عظیمی از داده ها و روابط پیچیده با مشتری است. در ابتدا، کارمندان شما می توانند از این پلت فرم برای سازماندهی تمام داده ها و فرآیندهای یک شرکت استفاده کنند. این نرم افزار می تواند اطلاعات مربوط به مشتریان فعلی و بالقوه و تاریخچه تمام تعاملات با آنها (تماس ها، جلسات، وظایف، ایمیل ها، معاملات و غیره) را ذخیره کند. هنگامی که کسب و کار گسترش می یابد تا به بیش از این قابلیت های اساسی نیاز داشته باشد، راه حل به بهینه سازی بازاریابی، پشتیبانی مشتری و اتوماسیون فرآیند کسب و کار کمک می کند. علاوه بر این، می‌تواند بینش قدرتمندی در مورد اثربخشی همه جنبه‌های تجاری، از جمله عملکرد تیم‌های فروش و پشتیبانی، اثربخشی کمپین‌های بازاریابی، معیارهای رشد فروش، و پیش‌بینی درآمد ارائه دهد.

معیارهای اصلی کسب و کار

  • ردیابی آمار فروش در زمان واقعی با گزارش ها (افزونه)
  • پیش بینی درآمد بر اساس فرصت های فعلی (افزودنی)
  • تجزیه و تحلیل کلیدی را به داشبورد خود اضافه کنید (افزونه)
  • استفاده از گزارش ها برای پر کردن لیست های هدف (افزونه)
  • صادرات و/یا ارسال گزارش های فروش در ایمیل (افزونه)

 

پشتیبانی بهتر از مشتریان

  • پورتال های مشتری سلف سرویس ایجاد کنید
  • پایگاه دانش را با مقالات خودیاری اضافه کنید
  • از نقش های پورتال برای محدود کردن دسترسی به داده های CRM استفاده کنید
  • نظارت بر مسائل و وضعیت آنها با موارد
  • ایجاد ایمیل به پرونده را تنظیم کنید

 

بازاریابی کارآمد و صندوق ورودی یکپارچه

  • صندوق ورودی خود را با پوشه ها و فیلترهای ایمیل مرتب نگه دارید
  • ایجاد اسناد از پیوست ها
  • از مدیر قالب برای شخصی سازی ایمیل استفاده کنید
  • از لیست های هدف برای تقسیم بندی مخاطبان هدف استفاده کنید
  • ایمیل های بازاریابی را با کمپین ها ارسال کنید
  • مشاهده گزارش های کمپین برای نظارت بر عملکرد بازاریابی 

مدیریت فعالیت در زمان واقعی

  • با تماس‌ها، جلسات و وظایف جاری و آتی همراه باشید
  • رویدادهای سفارشی را اضافه و ویرایش کنید
  • از اعلان‌های درون‌برنامه و ایمیل درباره رویدادهای آینده استفاده کنید
  • برای کار گروهی کارآمد، تقویم های مشترک را تنظیم کنید

 

مدیریت استراتژیک فروش

  • مدیریت و سفارشی کردن فرصت های فروش
  • مراحل خط لوله فروش را با تابلوهای کانبان تجسم کنید
  • فهرست محصولات و خدمات در کاتالوگ محصولات (افزونه)
  • ایجاد مظنه، سفارشات فروش و فاکتورها را به صورت خودکار انجام دهید (افزونه)
  • مالیات ها، ارزهای متعدد و جزئیات حمل و نقل را مدیریت کنید

 

مشاهده دقیق مشتری

  • مخاطبین، سرنخ ها و حساب ها را در یک مکان نگه دارید
  • نماها و موجودیت ها را با Entity، Label & Layout Managers تنظیم کنید
  • تماس ها، جلسات، وظایف و ایمیل ها را با مشتریان مرتبط مرتبط کنید
  • از Lead Capture برای ساده‌سازی تولید سرنخ‌های جدید استفاده کنید
  • مخاطبین را با Google و Outlook Contacts همگام نگه دارید (افزونه)
  • با استفاده از ابزارهای صادرات و واردات، داده ها را به آسانی انتقال دهید

 

اشتراک گذاری:

سوالات متداول

نرم افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری، ابزاری قدرتمند است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا روابط خود با مشتریان را مدیریت کنند، از مشتریان جدید جذب کنند و وفاداری مشتریان فعلی را افزایش دهند. با استفاده از CRM، می‌توانید اطلاعات کاملی از مشتریان خود داشته باشید، تعاملات آن‌ها را ردیابی کنید و فرآیندهای فروش خود را بهبود بخشید.

نرم افزار CRM آوید با ارائه ویژگی‌های متنوعی مانند مدیریت تماس‌ها، ایمیل‌ها، جلسات، فرصت‌های فروش و … به شما کمک می‌کند تا:

  • روابط قوی‌تری با مشتریان برقرار کنید.
  • فرآیندهای فروش خود را خودکار کنید.
  • بازدهی تیم فروش خود را افزایش دهید.
  • تصمیم‌گیری‌های بهتری بر اساس داده‌ها بگیرید.
  • تجربه مشتریان را بهبود بخشید.

استفاده از نرم افزار CRM آوید بسیار ساده است. پس از ثبت‌نام و خرید اشتراک، به یک پنل کاربری دسترسی خواهید داشت که می‌توانید از طریق آن اطلاعات مشتریان خود را وارد کنید، گزارش‌های مختلفی را ایجاد کنید و با تیم خود همکاری کنید. همچنین، تیم پشتیبانی آوید آماده است تا در هر مرحله از کار به شما کمک کند.

  • مدیریت تماس‌ها: ثبت و پیگیری تمام تماس‌های ورودی و خروجی با مشتریان
  • مدیریت ایمیل‌ها: یکپارچه‌سازی با ایمیل برای مدیریت ارتباطات ایمیلی با مشتریان
  • مدیریت فرصت‌های فروش: پیگیری فرصت‌های فروش از ابتدای تا انتها
  • مدیریت مشتریان: ایجاد و مدیریت پروفایل‌های مشتریان
  • گزارش‌گیری: ایجاد گزارش‌های مختلف برای تحلیل عملکرد کسب‌وکار
  • بله، نرم افزار CRM آوید قابلیت یکپارچه‌سازی با سایر نرم افزارهای مورد استفاده در کسب‌وکار شما مانند نرم افزار حسابداری، نرم افزار ایمیل مارکتینگ و … را دارد. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا اطلاعات خود را در یک مکان متمرکز کنید و از اتلاف وقت جلوگیری کنید.
error: