همانطور که تجارت شما رشد می کند، ردیابی داده های مشتری و فروش در صفحات گسترده و سازماندهی ارتباطات تجاری در صندوق های پستی مختلف به چالش های بزرگ تبدیل می شود. اگر رشد و موفقیت کسب و کار خود را جدی می گیرید، به نرم افزار CRM نیاز دارید که داده های شما را سازماندهی کند و به اجرای کارآمد کسب و کار شما کمک کند. سیستم CRM یک دستیار ضروری برای مدیریت حجم عظیمی از داده ها و روابط پیچیده با مشتری است. در ابتدا، کارمندان شما می توانند از این پلت فرم برای سازماندهی تمام داده ها و فرآیندهای یک شرکت استفاده کنند. این نرم افزار می تواند اطلاعات مربوط به مشتریان فعلی و بالقوه و تاریخچه تمام تعاملات با آنها (تماس ها، جلسات، وظایف، ایمیل ها، معاملات و غیره) را ذخیره کند. هنگامی که کسب و کار گسترش می یابد تا به بیش از این قابلیت های اساسی نیاز داشته باشد، راه حل به بهینه سازی بازاریابی، پشتیبانی مشتری و اتوماسیون فرآیند کسب و کار کمک می کند. علاوه بر این، میتواند بینش قدرتمندی در مورد اثربخشی همه جنبههای تجاری، از جمله عملکرد تیمهای فروش و پشتیبانی، اثربخشی کمپینهای بازاریابی، معیارهای رشد فروش، و پیشبینی درآمد ارائه دهد.
معیارهای اصلی کسب و کار
- ردیابی آمار فروش در زمان واقعی با گزارش ها (افزونه)
- پیش بینی درآمد بر اساس فرصت های فعلی (افزودنی)
- تجزیه و تحلیل کلیدی را به داشبورد خود اضافه کنید (افزونه)
- استفاده از گزارش ها برای پر کردن لیست های هدف (افزونه)
- صادرات و/یا ارسال گزارش های فروش در ایمیل (افزونه)
پشتیبانی بهتر از مشتریان
- پورتال های مشتری سلف سرویس ایجاد کنید
- پایگاه دانش را با مقالات خودیاری اضافه کنید
- از نقش های پورتال برای محدود کردن دسترسی به داده های CRM استفاده کنید
- نظارت بر مسائل و وضعیت آنها با موارد
- ایجاد ایمیل به پرونده را تنظیم کنید
بازاریابی کارآمد و صندوق ورودی یکپارچه
- صندوق ورودی خود را با پوشه ها و فیلترهای ایمیل مرتب نگه دارید
- ایجاد اسناد از پیوست ها
- از مدیر قالب برای شخصی سازی ایمیل استفاده کنید
- از لیست های هدف برای تقسیم بندی مخاطبان هدف استفاده کنید
- ایمیل های بازاریابی را با کمپین ها ارسال کنید
- مشاهده گزارش های کمپین برای نظارت بر عملکرد بازاریابی
مدیریت فعالیت در زمان واقعی
- با تماسها، جلسات و وظایف جاری و آتی همراه باشید
- رویدادهای سفارشی را اضافه و ویرایش کنید
- از اعلانهای درونبرنامه و ایمیل درباره رویدادهای آینده استفاده کنید
- برای کار گروهی کارآمد، تقویم های مشترک را تنظیم کنید
مدیریت استراتژیک فروش
- مدیریت و سفارشی کردن فرصت های فروش
- مراحل خط لوله فروش را با تابلوهای کانبان تجسم کنید
- فهرست محصولات و خدمات در کاتالوگ محصولات (افزونه)
- ایجاد مظنه، سفارشات فروش و فاکتورها را به صورت خودکار انجام دهید (افزونه)
- مالیات ها، ارزهای متعدد و جزئیات حمل و نقل را مدیریت کنید
مشاهده دقیق مشتری
- مخاطبین، سرنخ ها و حساب ها را در یک مکان نگه دارید
- نماها و موجودیت ها را با Entity، Label & Layout Managers تنظیم کنید
- تماس ها، جلسات، وظایف و ایمیل ها را با مشتریان مرتبط مرتبط کنید
- از Lead Capture برای سادهسازی تولید سرنخهای جدید استفاده کنید
- مخاطبین را با Google و Outlook Contacts همگام نگه دارید (افزونه)
- با استفاده از ابزارهای صادرات و واردات، داده ها را به آسانی انتقال دهید
