حفظ روابط قوی با مشتریان و جذب مشتریان بالقوه، هدف اصلی هر کارآفرینی است. به هر حال، داشتن ابزار مناسب CRM در دستیابی به این هدف تفاوت زیادی ایجاد می کند. نرم افزار CRM به یکپارچه سازی داده های مشتری که از منابع پراکنده آنلاین و آفلاین می آیند کمک می کند. این توانایی را برای تیم های شما فراهم می کند تا هر تعامل با مشتریان، سرنخ ها یا حساب ها را ردیابی کنند. جدا از متمرکز کردن مدیریت داده ها، این نرم افزار به شما امکان می دهد فرآیندهای فروش، پشتیبانی و بازاریابی خود را ساده کنید. با توانمندسازی تیمهای خود با عملکردهای پیشرفته، این پلتفرم ارتباط بین بخشها را بهبود میبخشد، دسترسی به دادههای مربوطه را برای هر یک از اعضای تیم فراهم میکند و فرصت ردیابی و مدیریت عملکرد تجاری را میدهد. علاوه بر این، این پلت فرم تضمین می کند که کارکنان در طول روز کاری خود سازماندهی می شوند. تقویم داخلی امکان زمانبندی کارها، جلسات و تماسها و تنظیم یادآوریها در مورد مهمترین رویدادها را اضافه میکند.
تجزیه و تحلیل کسب و کار در زمان واقعی
- نظارت بر عملکرد با گزارش های سفارشی (افزونه)
- صادرات و زمانبندی ارسال نتایج گزارش (افزونه)
- پانل های گزارش و داشلت ها را اضافه کنید تا تجزیه و تحلیل در دسترس داشته باشید (افزونه)
- پر کردن خودکار لیست های هدف با نتایج گزارش (افزونه)
مدیریت فعالیت هوشمند
- وظایف، جلسات، ایمیل ها و تماس های خود را مدیریت کنید
- رویدادهای سفارشی را به تقویم خود ایجاد و اضافه کنید
- از اعلان ها برای اطلاع از فعالیت های آینده استفاده کنید
پشتیبانی پیشگیرانه مشتری
- درخواست های پشتیبانی را با Cases سازماندهی کنید
- پورتال های سلف سرویس برای مشتری راه اندازی کنید
- دسترسی به داده های CRM را با نقش های پورتال محدود کنید
- پایگاه دانش بصری ایجاد کنید
- پاسخهای خودکار برای پرسشهای رایج با گردش کار (افزونه)
ابزارهای بازاریابی موثر
- ایجاد و نظارت بر کمپین های بازاریابی عملکرد
- مخاطبان را با لیست های هدف تقسیم کنید
- پیوندهای پیگیری را در ایمیل های بازاریابی خود درج کنید
- همگام سازی کمپین های بازاریابی با Mailchimp (افزونه)
اتوماسیون فروش
- نظارت بر پیشرفت تمام فرصت های فروش
- فرآیند فروش خود را با نمای کانبان تجسم کنید
- پیگیری قیمت ها، سفارشات فروش و فاکتورها (افزودنی)
- نظارت بر موجودی کالا با کاتالوگ محصول (افزونه)
مدیریت داده های مشتری
- نمایه های مخاطب، سرب و حساب گسترده ایجاد کنید
- پیگیری هر تماس، جلسه، وظیفه و ایمیل
- خودکار گرفتن سرب از وب سایت خود
- موجودیت ها و طرح بندی ها را با Entity Manager شخصی سازی کنید
- همگام سازی سوابق تماس با Google و Outlook Contacts (افزونه)
