پلتفرم یکپارچه فروش و بازاریابی آوید

CRM برای برنامه ریزی رویداد

مهم نیست که یک نمایشگاه شلوغ باشد یا یک وبینار کوچک آنلاین، سازماندهی یک رویداد یک فرآیند دشوار با تعداد بی شماری از وظایف است.

CRM رایگان برای برنامه ریزی رویداد

مهم نیست که یک نمایشگاه شلوغ باشد یا یک وبینار کوچک آنلاین، سازماندهی یک رویداد یک فرآیند دشوار با تعداد بی شماری از وظایف است. مراقبت از همه چیز، از لیست مهمانان گرفته تا تهیه غذا و تزئینات، می تواند طاقت فرسا باشد. بدون ابزاری که داده های مربوط به مشتریان، وظایف و پیمانکاران را متمرکز کند، به راحتی می توان از چیزی که ممکن است پتانسیل خراب کردن کل رویداد را داشته باشد چشم پوشی کرد. اینجاست که یک سیستم CRM وارد بازی می شود. این نرم افزار تمام داده های لازم را برای برنامه ریزی یکنواخت رویداد ذخیره می کند. این اجازه می دهد تا جلسات، وظایف و تماس ها را برنامه ریزی کنید، یادآوری هایی در مورد فعالیت های آینده ارسال کنید، و تاریخچه ارتباط ایمیل با همه افراد مرتبط با رویداد را ذخیره می کند. علاوه بر این، ابزاری کارآمد برای سازماندهی فعالیت های بازاریابی قبل و بعد از رویدادها است. شما می توانید مخاطبان خود را تقسیم بندی کنید، ایمیل های بازاریابی شخصی ارسال کنید و موفقیت کمپین ها را بسنجید. با ابزارهای گزارش‌دهی داخلی، می‌توانید بینش‌های بودجه، بازاریابی و حضور و غیاب را در زمان واقعی به دست آورید.

پشتیبانی بهتر از مشتری

  • پورتال هایی ایجاد کنید تا مشتریان بتوانند سؤال بپرسند
  • کنترل دسترسی به داده های CRM با نقش های پورتال
  • تاریخچه همه مسائل را با Cases دنبال کنید
  • از ابزار Email-to-Case برای ایجاد خودکار پرونده استفاده کنید
  • مقالاتی را که مشکلات رایج را پوشش می دهند به پایگاه دانش اضافه کنید

اتوماسیون چرخه فروش

  • فرصت ها را پیگیری و اولویت بندی کنید
  • ارسال خودکار مظنه ها، سفارشات فروش و فاکتورها (افزونه)
  • استفاده از کاتالوگ محصولات برای فهرست کردن اقلام و خدمات (افزونه)
  • خط لوله فروش خود را با Entity & Layout Managers سفارشی کنید
  • تخمین درآمد آتی با پیش بینی درآمد (افزودنی)

ارتباطات یکپارچه و بازاریابی رویداد

  • ارسال و دریافت ایمیل های تجاری در سیستم CRM
  • پیام های پاسخ خودکار را با مدیر الگو استاندارد کنید
  • امضاهای ایمیل شخصی سازی شده را اضافه کنید
  • از پوشه ها و فیلترهای ایمیل برای منظم نگه داشتن صندوق ورودی استفاده کنید
  • کمپین های بازاریابی موثر راه اندازی کنید
  • پیوندهای ردیابی را در ایمیل های بازاریابی خود بپذیرید
  • مخاطبان خود را با لیست های هدف تقسیم کنید

تجزیه و تحلیل و گزارش گیری قدرتمند

  • ارزیابی عملکرد رویداد با گزارش‌های سفارشی (افزونه)
  • ردیابی معیارهای کلیدی در پانل های گزارش و داشلت ها (افزونه)
  • صادرات گزارش ها به فایل های اکسل و CSV (افزونه)
  • زمانبندی ارسال نتایج گزارش در ایمیل (افزونه)

ردیابی هوشمند فعالیت

  • تماس ها، جلسات، وظایف و رویدادهای سفارشی را برنامه ریزی کنید
  • ایمیل یا یادآورهای درون برنامه را برای رویدادهای نزدیک تنظیم کنید
  • برای شرکت کنندگان دعوت نامه های شخصی ارسال کنید
  • از تقویم های مشترک برای همکاری تیمی موثر استفاده کنید

لیست مشتریان متمرکز

  • مخاطبین، سرنخ‌ها و حساب‌ها را پیگیری کنید
  • پروفایل های مشتری را با Entity & Layout Managers سفارشی کنید
  • جلسات، وظایف، تماس‌ها و ایمیل‌ها را با سوابق مرتبط مرتبط کنید
  • از فیلترهای جستجو برای یافتن سریع رکوردهای مورد نیاز استفاده کنید
  • از گزینه های واردات و صادرات برای انتقال سوابق استفاده کنید
  • همگام سازی مخاطبین با Google & Outlook Contacts (افزونه)

اشتراک گذاری:

CRM برای مبتدیان

همانطور که تجارت شما رشد می کند، ردیابی داده های مشتری و فروش در صفحات گسترده و سازماندهی ارتباطات تجاری در صندوق های پستی مختلف

ادامه مطلب »

سوالات متداول

نرم افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری، ابزاری قدرتمند است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا روابط خود با مشتریان را مدیریت کنند، از مشتریان جدید جذب کنند و وفاداری مشتریان فعلی را افزایش دهند. با استفاده از CRM، می‌توانید اطلاعات کاملی از مشتریان خود داشته باشید، تعاملات آن‌ها را ردیابی کنید و فرآیندهای فروش خود را بهبود بخشید.

نرم افزار CRM آوید با ارائه ویژگی‌های متنوعی مانند مدیریت تماس‌ها، ایمیل‌ها، جلسات، فرصت‌های فروش و … به شما کمک می‌کند تا:

  • روابط قوی‌تری با مشتریان برقرار کنید.
  • فرآیندهای فروش خود را خودکار کنید.
  • بازدهی تیم فروش خود را افزایش دهید.
  • تصمیم‌گیری‌های بهتری بر اساس داده‌ها بگیرید.
  • تجربه مشتریان را بهبود بخشید.

استفاده از نرم افزار CRM آوید بسیار ساده است. پس از ثبت‌نام و خرید اشتراک، به یک پنل کاربری دسترسی خواهید داشت که می‌توانید از طریق آن اطلاعات مشتریان خود را وارد کنید، گزارش‌های مختلفی را ایجاد کنید و با تیم خود همکاری کنید. همچنین، تیم پشتیبانی آوید آماده است تا در هر مرحله از کار به شما کمک کند.

  • مدیریت تماس‌ها: ثبت و پیگیری تمام تماس‌های ورودی و خروجی با مشتریان
  • مدیریت ایمیل‌ها: یکپارچه‌سازی با ایمیل برای مدیریت ارتباطات ایمیلی با مشتریان
  • مدیریت فرصت‌های فروش: پیگیری فرصت‌های فروش از ابتدای تا انتها
  • مدیریت مشتریان: ایجاد و مدیریت پروفایل‌های مشتریان
  • گزارش‌گیری: ایجاد گزارش‌های مختلف برای تحلیل عملکرد کسب‌وکار
  • بله، نرم افزار CRM آوید قابلیت یکپارچه‌سازی با سایر نرم افزارهای مورد استفاده در کسب‌وکار شما مانند نرم افزار حسابداری، نرم افزار ایمیل مارکتینگ و … را دارد. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا اطلاعات خود را در یک مکان متمرکز کنید و از اتلاف وقت جلوگیری کنید.
error: