پلتفرم یکپارچه فروش و بازاریابی آوید

CRM برای مدیریت هتل و خوابگاه

در حال حاضر، صنعت هتلداری یکی از بخش‌هایی است که سریع‌ترین رشد و رقابت را دارد.

در حال حاضر، صنعت هتلداری یکی از بخش‌هایی است که سریع‌ترین رشد و رقابت را دارد. همانطور که مهمانان دیجیتالی‌تر می‌شوند و نسبت به قیمت آگاه‌تر می‌شوند، ایجاد روابط وفادار و جذب مهمان‌های جدید فرآیندی پیچیده‌تر می‌شود. اینجاست که نرم افزار CRM هتل وارد عمل می شود. این نرم افزار به شما امکان می دهد تمام جنبه های فروش، بازاریابی و خدمات مشتری خود را بهبود بخشید و در نتیجه تجربه مشتری را افزایش دهید. موتورهای رزرو، وب‌سایت‌های مسافرتی، فرم‌های وب در سایت خودتان، ایمیل‌ها یا تماس‌ها – CRM درخواست‌هایی را که از همه این کانال‌ها می‌آیند را متحد می‌کند. یک نمایه مهمان کامل ایجاد می کند و تاریخچه ارتباطات و بازدیدها را ذخیره می کند. این پلتفرم همچنین کمپین های بازاریابی شما را با ارائه ابزارهایی برای ایجاد ایمیل های تبلیغاتی و تبلیغاتی مبتنی بر داده برای کسب و کار و مهمانان خصوصی شما ساده می کند. جدای از آن، شفافیت تراکنش های مالی شما را به ارمغان می آورد و تولید مظنه ها و فاکتورها را خودکار می کند. در مجموع، این نرم افزار حدس و گمان و دردسر را از عملیات کسب و کار شما دور می کند و زمان را برای شما و کارکنانتان خالی می کند تا روی مهمانانتان تمرکز کنید.

تجربه مشتری بهتر

  • از پروفایل های گسترده مشتری بهره مند شوید
  • ارائه خدمات شخصی سازی شده
  • ارسال خودکار نظرسنجی های پس از اقامت با Workflows (افزونه)
  • پورتال های مشتری را برای رسیدگی به مسائل و پاسخ به سوالات ایجاد کنید
  • از نقش های پورتال برای محدود کردن دسترسی مهمانان به داده های CRM استفاده کنید

 

ردیابی فعالیت بهبود یافته

  • تاریخ رزرو و مدت اقامت را در تقویم نظارت کنید
  • در بالای تماس ها، جلسات، وظایف آینده باشید
  • رویدادهای سفارشی ایجاد کنید
  • از تقویم های تیم مشترک استفاده کنید
  • دعوت نامه های رویداد را برای مهمانان خود ارسال کنید
  • یادآوری‌های درون‌برنامه و ایمیل درباره فعالیت‌های نزدیک را تنظیم کنید
  • همگام سازی رویدادها با تقویم Google و Outlook (افزونه)

 

تجزیه و تحلیل و گزارش گیری پیشرفته

  • ایجاد گزارش های سفارشی برای ردیابی معیارهای عملکرد (افزونه)
  • از پیش بینی درآمد برای برنامه ریزی عاقلانه برای آینده استفاده کنید (افزونه)
  • پانل های گزارش و داشلت ها را اضافه کنید تا داده های تحلیلی در دسترس داشته باشید (افزونه)
  • زمان‌بندی ارسال گزارش‌ها در ایمیل (افزونه)
  • همگام سازی لیست های هدف با نتایج گزارش (افزونه)

ایمیل بدون درز و اتوماسیون بازاریابی

  • ارتباطات ایمیل را مستقیماً در نمونه CRM مدیریت کنید
  • از پوشه و فیلترهای ایمیل برای مرتب نگه داشتن صندوق ورودی استفاده کنید
  • قالب های ایمیل شخصی سازی شده را تنظیم کنید
  • امضاهای ایمیل مارک دار را به ایمیل های خود اضافه کنید
  • از لیست های هدف برای تقسیم بندی مخاطبان برای کمپین های تبلیغاتی استفاده کنید
  • ارسال کمپین های بازاریابی مبتنی بر داده
  • از پیوندهای ردیابی برای نظارت بر اثربخشی ایمیل های اطلاع رسانی استفاده کنید

 

مدیریت استعلام یکپارچه

  • ایمیل های مهمان را مستقیماً در سیستم CRM دریافت و پاسخ دهید
  • مدیریت تماس های ورودی و خروجی با یکپارچه سازی VoIP (افزونه)
  • خودکارسازی پاسخ‌های خودکار برای ایمیل‌های درخواستی با Workflow و BPM (افزونه)
  • نظارت بر در دسترس بودن اتاق ها و خدمات
  • تمام معاملات فروش خود را در یک مکان مدیریت و اولویت بندی کنید
  • تولید خودکار مظنه ها و فاکتورها (افزونه)

 

مدیریت متمرکز لیست مهمان

  • حساب‌ها، سرنخ‌ها و مخاطبین را در یک مکان امن ذخیره کنید
  • نمایه های مهمان سفارشی شده با Entity & Layout Managers ایجاد کنید
  • تمام تماس ها، ایمیل ها، وظایف و اقامت های مربوط به سوابق را پیگیری کنید
  • تاریخچه کامل ارتباطات و بازدیدها را ببینید
  • گرفتن سرنخ ها از وب سایت به طور خودکار
  • همگام سازی مخاطبین با Google یا Outlook Contacts (افزونه)
  • از ابزار Follow برای قرار گرفتن در بالای همه تغییرات استفاده کنید

 

اشتراک گذاری:

CRM برای مبتدیان

همانطور که تجارت شما رشد می کند، ردیابی داده های مشتری و فروش در صفحات گسترده و سازماندهی ارتباطات تجاری در صندوق های پستی مختلف

ادامه مطلب »

سوالات متداول

نرم افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری، ابزاری قدرتمند است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا روابط خود با مشتریان را مدیریت کنند، از مشتریان جدید جذب کنند و وفاداری مشتریان فعلی را افزایش دهند. با استفاده از CRM، می‌توانید اطلاعات کاملی از مشتریان خود داشته باشید، تعاملات آن‌ها را ردیابی کنید و فرآیندهای فروش خود را بهبود بخشید.

نرم افزار CRM آوید با ارائه ویژگی‌های متنوعی مانند مدیریت تماس‌ها، ایمیل‌ها، جلسات، فرصت‌های فروش و … به شما کمک می‌کند تا:

  • روابط قوی‌تری با مشتریان برقرار کنید.
  • فرآیندهای فروش خود را خودکار کنید.
  • بازدهی تیم فروش خود را افزایش دهید.
  • تصمیم‌گیری‌های بهتری بر اساس داده‌ها بگیرید.
  • تجربه مشتریان را بهبود بخشید.

استفاده از نرم افزار CRM آوید بسیار ساده است. پس از ثبت‌نام و خرید اشتراک، به یک پنل کاربری دسترسی خواهید داشت که می‌توانید از طریق آن اطلاعات مشتریان خود را وارد کنید، گزارش‌های مختلفی را ایجاد کنید و با تیم خود همکاری کنید. همچنین، تیم پشتیبانی آوید آماده است تا در هر مرحله از کار به شما کمک کند.

  • مدیریت تماس‌ها: ثبت و پیگیری تمام تماس‌های ورودی و خروجی با مشتریان
  • مدیریت ایمیل‌ها: یکپارچه‌سازی با ایمیل برای مدیریت ارتباطات ایمیلی با مشتریان
  • مدیریت فرصت‌های فروش: پیگیری فرصت‌های فروش از ابتدای تا انتها
  • مدیریت مشتریان: ایجاد و مدیریت پروفایل‌های مشتریان
  • گزارش‌گیری: ایجاد گزارش‌های مختلف برای تحلیل عملکرد کسب‌وکار
  • بله، نرم افزار CRM آوید قابلیت یکپارچه‌سازی با سایر نرم افزارهای مورد استفاده در کسب‌وکار شما مانند نرم افزار حسابداری، نرم افزار ایمیل مارکتینگ و … را دارد. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا اطلاعات خود را در یک مکان متمرکز کنید و از اتلاف وقت جلوگیری کنید.
error: