مانند هر تجارت دیگری، شرکت های حقوقی با مجموعه ای از مشکلات منحصر به فرد روبرو هستند. مدیریت حجم انبوهی از کاغذبازی، نگهداری سوابق، سازماندهی اسناد، و پیگیری فعالیتهای آتی – این فقط یک نقطه از کوه یخ است که نوبت به کارهای روزمره یک وکیل میرسد. اگر برای شما آشنا به نظر می رسد، یک راه حل عالی وجود دارد که به شما امکان می دهد در پول خود صرفه جویی کنید، فعالیت های روزانه را خودکار کنید و مقدار قابل توجهی از زمان قابل پرداخت را آزاد کنید. یک نرم افزار CRM کارآمد برای وکلا می تواند مشکلات فوق را برطرف کند. این به ایجاد یک استراتژی تجاری مشتری محور و ایجاد روابط قوی و وفادار با آنها کمک می کند. این سیستم امکان جمع آوری تمام داده های مشتری و تاریخچه ارتباطات شما و تعاملات با آنها را در یک مکان فراهم می کند. همچنین اسناد و فعالیت های شما را کاملا سازماندهی می کند. دیگر نیازی نیست تمام جلسات یا رویدادهای آینده را در نظر داشته باشید، یا فایل مورد نیاز را در انبوهی از مقالات جستجو کنید. جدای از آن، ابزارهای ارزشمندی برای مدیریت کمپین های بازاریابی، بهبود تولید سرنخ، مدیریت استعلام و کنترل بر صورتحساب و درآمد فراهم می کند.
مدیریت بازاریابی کارآمد
- با Template Manager ایمیل های بازاریابی شخصی ایجاد کنید
- کمپین های ایمیل هدفمند را برای مشتریان خود ارسال کنید
- از پیوندهای ردیابی برای مشاهده نرخ باز و کلیک ایمیل ها استفاده کنید
- مخاطبان خود را با لیست های هدف تقسیم کنید
- همگام سازی لیست های هدف با Mailchimp (افزونه)
قیف فروش سفارشی
- کنترل قیمت ها، سفارشات فروش و فاکتورها را به دست آورید (افزونه)
- یک کاتالوگ محصول برای فهرست کردن خدمات خود ایجاد کنید (افزونه)
- پیگیری فروش را با Workflow و BPM (افزونه) به صورت خودکار انجام دهید
- معاملات را در چند ارز مدیریت کنید
- مراحل فروش را متناسب با نیازهای شرکت خود سفارشی کنید
آمار بلادرنگ
- نظارت بر عملکرد شرکت با List & Grid Reports (افزونه)
- معیارهای آماری مهم را به داشبورد خود اضافه کنید (افزونه)
- چاپ به PDF، صادرات به CSV/Excel، یا ارسال نتایج گزارش در ایمیل (افزونه)
- تنظیم پیشبینی درآمد برای تخمین درآمد آتی (افزودنی)
- پر کردن لیست های هدف برای کمپین ها با نتایج گزارش (افزونه)
ردیابی هوشمند فعالیت
- تماس ها، جلسات، مشاوره ها و وظایف را در تقویم برنامه ریزی کنید
- انواع سفارشی رویدادها را ایجاد کنید
- با اعلانهای درونبرنامه و ایمیل بهروز باشید
- از حالت تقویم مشترک برای سازماندهی کار تیمی استفاده کنید
- ارسال دعوت نامه های سفارشی برای شرکت کنندگان در رویداد
مدیریت اسناد متمرکز
- بارگذاری و ذخیره اسناد در سیستم
- اسناد را از پیوست های ایمیل ایجاد کنید
- اسناد را به مخاطبین، موارد، معاملات مرتبط پیوند دهید
- مرتب سازی اسناد با پوشه ها و فیلترهای سند
- دسترسی به فایل ها را با کل تیم به اشتراک بگذارید
حفظ و وفاداری مشتری
- حساب ها، مخاطبین و سرنخ ها را در یک مکان نگه دارید
- تماس ها، جلسات، ایمیل و وظایف مرتبط با رکورد را نظارت کنید
- داده ها را با تابلوهای کانبان تجسم کنید
- خودکار گرفتن Web-to-Lead
- برای ذخیره داده ها، فیلدها، روابط و طرح بندی های سفارشی ایجاد کنید
- برقراری و دریافت تماس مستقیم از CRM (افزونه)
- با Roles کنترل دسترسی به داده های مشتری را به دست آورید
