پلتفرم یکپارچه فروش و بازاریابی آوید

CRM برای تیم های فروش

در عصر حاضر، تجارت فروش پیچیده تر و رقابتی تر از همیشه شده است.

در عصر حاضر، تجارت فروش پیچیده تر و رقابتی تر از همیشه شده است. با وجود کانال‌های فروش بسیار و نقاط تماس تعاملی، تیم‌های فروش باید انگشتان خود را روی نبض مشتریان خود نگه دارند، بنابراین همیشه آماده ملاقات با مشتریان بر اساس شرایط خود هستند. بدون یک فناوری متمرکز قدرتمند، دستکاری در فرآیندهای فروش مختلف که بر روی پلتفرم‌های متعدد نگهداری می‌شوند تقریباً غیرممکن می‌شود و همچنان در طول روز کاری سازنده باقی می‌ماند. این دقیقاً جایی است که نرم افزار CRM می تواند روز را نجات دهد. سیستم CRM بسیار کارآمد یک محیط متمرکز عالی برای تیم های فروش شما ایجاد می کند. این داده‌های مشتری و سرنخ را که از کانال‌های مختلف می‌آیند، یکپارچه می‌کند، توانایی نظارت بر هر مرحله از چرخه فروش را فراهم می‌کند و به تیم فروش اجازه می‌دهد تا در راس کارهای آینده بماند. علاوه بر این، این پلتفرم ابزارهای دیگری را برای مدیریت تیم و همکاری ارائه می‌دهد، برنامه‌ریزی جلسات فروش را بهینه می‌کند و تجزیه و تحلیل واقعی فروش و پیش‌بینی درآمد را ارائه می‌دهد.

گزارش کسب و کار در زمان واقعی

  • ایجاد گزارش های Grid، List، و Joint-Grid سفارشی (افزونه)
  • زمانبندی ارسال نتایج گزارش در ایمیل (افزونه)
  • پانل های گزارش و داشلت ها را به صفحه اصلی اضافه کنید (افزونه)
  • همگام سازی نتایج گزارش با لیست های هدف (افزونه)
  • استفاده از پیش بینی درآمد برای تخمین درآمد آتی (افزودنی)

 

مدیریت موثر ایمیل

  • ارتباطات ایمیل خود با مشتریان را پیگیری کنید
  • صندوق ورودی خود را با پوشه ها و فیلترهای ایمیل دسته بندی کنید
  • برای مکاتبات تجاری خود امضاهای ایمیل ایجاد کنید
  • حساب های ایمیل شخصی و گروهی را تنظیم کنید
  • از قالب‌های ایمیل برای شخصی‌سازی پاسخ‌های خودکار استفاده کنید

 

برنامه ریزی رویداد بهینه

  • پیگیری فروش خود را با تقویم برنامه ریزی کنید
  • فعالیت تیم را در تقویم‌های مشترک نظارت کنید
  • برای شرکت کنندگان در رویداد دعوت نامه ارسال کنید
  • هرگز رویدادهای مهم را با یادآوری ها و اعلان های ایمیل از دست ندهید
  • رویدادهای سفارشی ایجاد کنید

 

مدیریت کارآمد خط لوله

  • مراحل هر فرصت فروش را زیر نظر داشته باشید
  • ایجاد خودکار مظنه، سفارشات فروش و فاکتورها (افزونه)
  • خط لوله فروش خود را با Entity Manager سفارشی کنید
  • داده های فروش را با تابلوهای کانبان تجسم کنید
  • خودکار گرفتن سرب از فرم های وب سایت
  • مالیات ها، ارزهای متعدد و ارائه دهندگان حمل و نقل را مدیریت کنید

 

مشخصات دقیق مشتریان

  • سوابق حساب، تماس و سرنخ را در یک مکان نگه دارید
  • فیلدها، موجودیت‌ها و طرح‌بندی‌ها را با Entity & Layout Managers سفارشی کنید
  • پیگیری تمام فعالیت های گذشته و آینده (تماس ها، جلسات، وظایف، ایمیل ها)
  • داده ها را به صورت یکپارچه وارد و صادر کنید
  • برقراری و دریافت تماس مستقیم از نمونه خود (افزونه)

اشتراک گذاری:

CRM برای مبتدیان

همانطور که تجارت شما رشد می کند، ردیابی داده های مشتری و فروش در صفحات گسترده و سازماندهی ارتباطات تجاری در صندوق های پستی مختلف

ادامه مطلب »

سوالات متداول

نرم افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری، ابزاری قدرتمند است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا روابط خود با مشتریان را مدیریت کنند، از مشتریان جدید جذب کنند و وفاداری مشتریان فعلی را افزایش دهند. با استفاده از CRM، می‌توانید اطلاعات کاملی از مشتریان خود داشته باشید، تعاملات آن‌ها را ردیابی کنید و فرآیندهای فروش خود را بهبود بخشید.

نرم افزار CRM آوید با ارائه ویژگی‌های متنوعی مانند مدیریت تماس‌ها، ایمیل‌ها، جلسات، فرصت‌های فروش و … به شما کمک می‌کند تا:

  • روابط قوی‌تری با مشتریان برقرار کنید.
  • فرآیندهای فروش خود را خودکار کنید.
  • بازدهی تیم فروش خود را افزایش دهید.
  • تصمیم‌گیری‌های بهتری بر اساس داده‌ها بگیرید.
  • تجربه مشتریان را بهبود بخشید.

استفاده از نرم افزار CRM آوید بسیار ساده است. پس از ثبت‌نام و خرید اشتراک، به یک پنل کاربری دسترسی خواهید داشت که می‌توانید از طریق آن اطلاعات مشتریان خود را وارد کنید، گزارش‌های مختلفی را ایجاد کنید و با تیم خود همکاری کنید. همچنین، تیم پشتیبانی آوید آماده است تا در هر مرحله از کار به شما کمک کند.

  • مدیریت تماس‌ها: ثبت و پیگیری تمام تماس‌های ورودی و خروجی با مشتریان
  • مدیریت ایمیل‌ها: یکپارچه‌سازی با ایمیل برای مدیریت ارتباطات ایمیلی با مشتریان
  • مدیریت فرصت‌های فروش: پیگیری فرصت‌های فروش از ابتدای تا انتها
  • مدیریت مشتریان: ایجاد و مدیریت پروفایل‌های مشتریان
  • گزارش‌گیری: ایجاد گزارش‌های مختلف برای تحلیل عملکرد کسب‌وکار
  • بله، نرم افزار CRM آوید قابلیت یکپارچه‌سازی با سایر نرم افزارهای مورد استفاده در کسب‌وکار شما مانند نرم افزار حسابداری، نرم افزار ایمیل مارکتینگ و … را دارد. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا اطلاعات خود را در یک مکان متمرکز کنید و از اتلاف وقت جلوگیری کنید.
error: