بدون توجه به اندازه و نوع، کسب و کارها هر روز با چالش های مشابهی روبرو هستند. حفظ مشتریان فعلی، تلاش برای جذب مشتریان جدید و مدیریت فروش هرگز آسان نبوده است. با این حال، بسیاری از عملیات معمول تجاری را می توان با کمک نرم افزار CRM ساده و بهبود بخشید . این نرم افزار با یکپارچه سازی اطلاعات مشتریان شما در پروفایل های غنی، فرآیندهای تجاری را در تمام جنبه های فروش، بازاریابی و خدمات مشتری شرکت شما تقویت می کند. توانایی خودکارسازی تولید سرنخ، نظارت بر پیشرفت معاملات فروش و شناسایی امیدوارکننده ترین آنها را فراهم می کند. جدای از آن، مشکل جابجایی بین برنامه های مختلف برای یافتن داده های لازم را از بین می برد، زیرا همه چیز در یک مکان ذخیره می شود. علاوه بر این، این نرمافزار با ارائه توانایی ایجاد پیشنهادهای تبلیغاتی شخصیشده، تقسیمبندی مخاطبان بر اساس معیارهای خاص و مشاهده آماری که نشاندهنده کارآمدی کمپین است، کمپینهای بازاریابی شما را ساده میکند. با کمک آن، میتوانید با افزودن یک پورتال سلفسرویس، ایجاد پروندههایی از ایمیلهایی که دریافت میکنید و تنظیم پاسخهای خودکار، پشتیبانی کلی مشتری را افزایش دهید.
معیارهای قدرتمند کسب و کار
- ایجاد گزارشهای گرید و فهرست سفارشی (افزونه)
- چاپ به PDF یا صادرات نتایج گزارش (افزونه)
- زمانبندی ارسال گزارش برای کاربران خاص (افزونه)
- پانل های گزارش و داشلت ها را اضافه کنید تا تجزیه و تحلیل در دسترس داشته باشید (افزونه)
- دسترسی به سوابق گزارش را با نقش های امنیتی محدود کنید
خدمات بهتر به مشتریان
- مشکلات مشتریان را از طریق ایمیل، تلفن و پورتال سلف سرویس رسیدگی کنید
- اولویت بندی و پیگیری پیشرفت هر مورد
- یک پایگاه دانش از مقالات ایجاد کنید که متداول ترین مسائل را پوشش می دهد
- ردیابی عملکرد تیم پشتیبانی خود با گزارش ها (افزونه)
- با Workflows پاسخهای خودکار را برای مشتریان خود ارسال کنید (افزونه)
مدیریت ایمیل و بازاریابی ساده
- ایمیل های مشتری را در نمونه CRM خود ذخیره، ارسال و دریافت کنید
- از مدیر قالب برای استانداردسازی پاسخها و بازاریابی استفاده کنید
- امضاهای ایمیل مارک دار را اضافه کنید
- ایمیلهای بازاریابی تقسیمبندی شده را با فهرستهای هدف و کمپینها ایجاد کنید
- پیوندهای ردیابی را برای نظارت بر نرخ باز و کلیک اضافه کنید
- مشاهده آمار بلادرنگ که نشان دهنده اثربخشی کمپین های بازاریابی است
تقویم و برنامه ریزی پیشرفته
- تماس ها، وظایف، جلسات و رویدادهای سفارشی را در یک مکان پیگیری کنید
- اعلانهای درون برنامهای و ایمیلی درباره فعالیتها را تنظیم کنید
- دعوت نامه های قابل تنظیم را برای شرکت کنندگان در رویداد ارسال کنید
- ایجاد فعالیتهای بعدی را با ابزارهای گردش کار و BPM (افزونه) خودکار کنید
- از حالت تقویم مشترک برای همکاری با تیم خود استفاده کنید
اتوماسیون چرخه فروش
- پیگیری پیشرفت و اولویت بندی فرصت های فروش
- تولید مظنهها، سفارشهای فروش و فاکتورها را خودکار کنید (افزونه)
- ایجاد کاتالوگ از محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید (افزونه)
- خط لوله را مطابق با نیازهای فروش خود سفارشی کنید
- با افزودن آنها به داشبورد خود، روی معاملات مهم تمرکز کنید
- مدیریت مالیات و ارائه دهندگان حمل و نقل
نمایه های مشتری غنی
- مخاطبین، سرنخ ها و حساب های خود را در یک مکان نگه دارید.
- موجودیت ها، چیدمان ها، روابط و برچسب ها را سفارشی کنید
- داده ها را با نمای کانبان تجسم کنید
- پیگیری سابقه فعالیت ها (تماس ها، جلسات، وظایف، ایمیل ها)
- سرنخ ها را با چند کلیک به مخاطبین، حساب ها و فرصت ها تبدیل کنید
- همگام سازی اطلاعات تماس با Google و Outlook Contacts (افزونه)
