پلتفرم یکپارچه فروش و بازاریابی آوید

CRM برای استارتاپ ها

یکی از اهداف اصلی و بزرگترین چالش برای همه استارتاپ ها رشد است.

یکی از اهداف اصلی و بزرگترین چالش برای همه استارتاپ ها رشد است. مراقبت از بودجه، سازماندهی کار و جذب مشتریان جدید تنها پوست کندن اولین لایه پیاز «کسب و کار استارتاپی» است. بدون خودکارسازی گردش کار اصلی و عملیات تجاری، شرکت تازه ایجاد شده به سختی می تواند موفق شود. نرم افزار CRM ابزاری است که به سازماندهی سفر استارتاپ شما از همان ابتدا کمک می کند. این پلتفرم به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا روابط با مخاطبین را مدیریت کنند، سرنخ‌ها را پرورش دهند و کیفیت پشتیبانی مشتری را افزایش دهند. می تواند کانال های ارتباطی با مشتریان را متمرکز کند و اثربخشی کمپین های بازاریابی شما را بهبود بخشد. علاوه بر این، نرم افزار یک محیط مشارکتی برای تیم شما ایجاد می کند، جایی که کارمندان می توانند وظایف، فعالیت ها، معاملات را مورد بحث قرار دهند، پیشرفت و دستاوردهای خود را نظارت کنند. جدای از آن، CRM می‌تواند ایجاد فعالیت‌های پیگیری، ارسال پاسخ‌های خودکار، به‌روزرسانی سوابق مرتبط و موارد دیگر را خودکار کند.

پشتیبانی از مشتری بهبود یافته است

  • پیگیری کنید و موارد را اولویت بندی کنید
  • پورتال های مشتری سلف سرویس ایجاد کنید
  • دسترسی به داده ها را با نقش های پورتال مدیریت کنید
  • مقالاتی را که مسائل رایج را پوشش می دهند به پایگاه دانش اضافه کنید
  • از ویژگی های ایمیل به پرونده و ایمیل به کار استفاده کنید

 

ردیابی موثر فعالیت

  • از یک تقویم داخلی برای نظارت بر تماس ها، جلسات و وظایف استفاده کنید
  • انواع سفارشی رویدادها را ایجاد کنید
  • اعلان‌های درون برنامه‌ای و ایمیلی درباره رویدادهای نزدیک تنظیم کنید
  • دعوت نامه های شخصی را برای شرکت کنندگان در رویداد ارسال کنید
  • همگام‌سازی رویدادها با تقویم‌های Google و Outlook (افزونه)

 

صندوق ورودی یکپارچه و بازاریابی هوشمند

  • ایمیل های ورودی و خروجی را مستقیماً در سیستم CRM ذخیره کنید
  • مرتب سازی نامه های دریافتی با پوشه ها و فیلترهای ایمیل
  • امضاهای ایمیل استاندارد شده را تنظیم کنید
  • الگوهایی برای پاسخ‌های خودکار و کمپین‌های بازاریابی ایجاد کنید
  • از لیست های هدف برای تقسیم بندی مخاطبان خود استفاده کنید
  • پیوندهای ردیابی را در کمپین های بازاریابی خود بپذیرید
  • نمونه CRM خود را با Mailchimp (افزونه) ادغام کنید

 

قیف فروش پیشرفته

  • فرصت های فروش را به طور موثر مدیریت و اولویت بندی کنید
  • تولید مظنه ها، سفارشات فروش و فاکتورها را به صورت خودکار انجام دهید (افزونه)
  • یک کاتالوگ محصول برای کالاها و خدماتی که ارائه می دهید ایجاد کنید (افزونه)
  • قیف فروش خود را با Entity & Layout Managers تنظیم کنید

 

نمونه کارها گسترده مشتریان

  • اطلاعات دقیق در مورد سرنخ ها، مخاطبین و حساب ها را ذخیره کنید
  • تماس‌ها، جلسات، وظایف و ایمیل‌های مرتبط را مستقیماً در نمایه‌ها مشاهده کنید
  • داده های ذخیره شده در سوابق مشتری را با Entity، Layout & Label Managers سفارشی کنید
  • سرنخ را با چند کلیک به حساب ها، مخاطبین یا فرصت ها تبدیل کنید
  • فشار دادن مخاطبین به Google & Outlook Contacts (افزونه)

 

ابزارهای همکاری

  • تعداد نامحدودی کاربر و تیم ایجاد کنید
  • از نقش های امنیتی برای تعریف دسترسی به داده ها در CRM استفاده کنید
  • به روز رسانی ها را نظارت کنید و با اعضای تیم در جریان چت کنید
  • برای مشاهده حجم کاری اعضای تیم، تقویم های مشترک را تنظیم کنید
  • سوابق را دنبال کنید تا از همه تغییرات مطلع شوید

اشتراک گذاری:

CRM برای مبتدیان

همانطور که تجارت شما رشد می کند، ردیابی داده های مشتری و فروش در صفحات گسترده و سازماندهی ارتباطات تجاری در صندوق های پستی مختلف

ادامه مطلب »

سوالات متداول

نرم افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری، ابزاری قدرتمند است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا روابط خود با مشتریان را مدیریت کنند، از مشتریان جدید جذب کنند و وفاداری مشتریان فعلی را افزایش دهند. با استفاده از CRM، می‌توانید اطلاعات کاملی از مشتریان خود داشته باشید، تعاملات آن‌ها را ردیابی کنید و فرآیندهای فروش خود را بهبود بخشید.

نرم افزار CRM آوید با ارائه ویژگی‌های متنوعی مانند مدیریت تماس‌ها، ایمیل‌ها، جلسات، فرصت‌های فروش و … به شما کمک می‌کند تا:

  • روابط قوی‌تری با مشتریان برقرار کنید.
  • فرآیندهای فروش خود را خودکار کنید.
  • بازدهی تیم فروش خود را افزایش دهید.
  • تصمیم‌گیری‌های بهتری بر اساس داده‌ها بگیرید.
  • تجربه مشتریان را بهبود بخشید.

استفاده از نرم افزار CRM آوید بسیار ساده است. پس از ثبت‌نام و خرید اشتراک، به یک پنل کاربری دسترسی خواهید داشت که می‌توانید از طریق آن اطلاعات مشتریان خود را وارد کنید، گزارش‌های مختلفی را ایجاد کنید و با تیم خود همکاری کنید. همچنین، تیم پشتیبانی آوید آماده است تا در هر مرحله از کار به شما کمک کند.

  • مدیریت تماس‌ها: ثبت و پیگیری تمام تماس‌های ورودی و خروجی با مشتریان
  • مدیریت ایمیل‌ها: یکپارچه‌سازی با ایمیل برای مدیریت ارتباطات ایمیلی با مشتریان
  • مدیریت فرصت‌های فروش: پیگیری فرصت‌های فروش از ابتدای تا انتها
  • مدیریت مشتریان: ایجاد و مدیریت پروفایل‌های مشتریان
  • گزارش‌گیری: ایجاد گزارش‌های مختلف برای تحلیل عملکرد کسب‌وکار
  • بله، نرم افزار CRM آوید قابلیت یکپارچه‌سازی با سایر نرم افزارهای مورد استفاده در کسب‌وکار شما مانند نرم افزار حسابداری، نرم افزار ایمیل مارکتینگ و … را دارد. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا اطلاعات خود را در یک مکان متمرکز کنید و از اتلاف وقت جلوگیری کنید.
error: