مشتریان مایه حیات هر کسب و کاری هستند. روابط با آنها می تواند موفقیت شما را یا شکست دهد. بنابراین، ایجاد روابط قوی با آنها ضروری است، به ویژه در مواقعی که مشکلاتی را تجربه می کنند یا نیاز به کمک دارند. با این حال، ارائه کمک های تخصصی و خدمات پشتیبانی بدون راه حل کارآمد CRM می تواند چالش برانگیز باشد. یک پلت فرم CRM بسیاری از خدمات اختصاصی مشتری و ویژگی های پشتیبانی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد مشکلات را سریعتر حل کنید و تجربه مشتری بهتری را تضمین کنید. با پیادهسازی یک پورتال سلف سرویس به تنهایی، مشتریان خود را قادر میسازید تا درخواستهای پشتیبانی را به روشی راحت ایجاد کنند و/یا سعی کنند راهحلهایی برای مسائل رایج در پایگاه دانش خود بیابند. در نتیجه، ممکن است تعداد پرس و جوهای ساده و مکرر را نیز کاهش دهید. راه حل سرویس گرا همچنین امکان اولویت بندی موارد، مشاهده تاریخچه تعاملات قبلی با مشتریان و به اشتراک گذاشتن سوالات با کل تیم برای حل سریعتر مشکلات را فراهم می کند. علاوه بر این، با تجزیه و تحلیل موارد پشتیبانی، این شانس را به دست می آورید که نقاط دردسر محصول یا خدمات خود را تعیین کنید و این موارد را برای ارائه تجربه بهتری به مشتری بهبود بخشید.
مدیریت فعالیت بدون دردسر
- برنامهریزی و زمانبندی تماسها، جلسات و وظایف با تقویم
- انواع سفارشی رویدادها را ایجاد کنید
- یادآوریهای درونبرنامه و ایمیل درباره رویدادهای آینده را پیکربندی کنید
- از تقویم مشترک برای برنامه ریزی جلسات تیم استفاده کنید
همکاری تیمی موثر
- کاربران و تیمها را برای مدیریت موارد پشتیبانی اضافه کنید
- مدیریت دسترسی به داده ها برای تیم ها و کاربران دارای نقش های امنیتی
- درباره بهروزرسانیها در Activity Stream بحث کنید و پیگیری کنید
- سوابق پرونده و تماس را دنبال کنید تا از تغییرات مطلع شوید
تجزیه و تحلیل دقیق عملکرد
- نظارت بر عملکرد تیم پشتیبانی با لیست، شبکه و گزارش های شبکه مشترک (افزونه)
- Dashlets گزارش را به صفحه اصلی خود اضافه کنید (افزونه)
- صادرات نتایج گزارش در قالب CSV (افزونه)
- زمانبندی ارسال گزارش در ایمیل (افزونه)
نمونه کارها یکپارچه مشتریان
- سوابق تماس، سرنخ و حساب خود را در یک مکان ذخیره کنید
- تاریخچه موارد، ایمیل ها و وظایف مربوط به سوابق را نظارت کنید
- فیلدها، نهادها و روابط را با Entity Manager سفارشی کنید
- مدیریت تماس های ورودی و خروجی در نمونه خود (افزونه)
- داده های خود را با تابلوهای کانبان تجسم کنید
سلف سرویس بصری
- پورتال های مشتری سلف سرویس ایجاد کنید
- دسترسی به داده های CRM را با نقش های پورتال مدیریت کنید
- از پایگاه دانش برای ارائه پاسخ به مسائل رایج استفاده کنید
- مقالات پایگاه دانش را بر اساس موضوعات دسته بندی کنید
پشتیبانی کارآمد مشتری
- برای پیگیری مسائل مشتری، موارد ایجاد کنید
- موارد را بر اساس معیارهای مختلف اولویت بندی و تقسیم بندی کنید
- ویژگی های ایمیل به پرونده و ایمیل به وظیفه را به نفع خود تبدیل کنید
- دسترسی به داده های پرونده را با نقش های امنیتی مدیریت کنید
- مدیریت خودکار پرونده با BPM و Workflows (افزونه)
