با یک سیستم CRM انعطاف پذیر،

 کسب و کار خود را متحول کنید

راهکارهای ارائه‌شده توسط نرم‌افزار آوید

راه حل های CRM برای مشاغل مختلف

این پلتفرم، اطلاعات مربوط به مخاطبان سوابق خرید، تعاملات، نیازها و ترجیحات آن‌ ها را در یک پلتفرم متمرکز نگه می‌دارد.

کنترل کمپین‌ها و هماهنگی بهتر تیم‌ ها جهت تحویل پروژه‌های موفق.

به آن‌ها کمک می‌کند تا بدون نیاز به تیم ‌های بزرگ یا بودجه‌ های سنگین، ارتباط مؤثر و سازمان ‌یافته ‌ای با مشتریان خود داشته باشند

کنترل چرخه ارتباط با مشتری، پیگیری وظایف مالی و ارتباطات جهت ارائه خدمات دقیق و منظم


ساماندهی آسان قرار ملاقات‌ها، رسیدگی مشتریان ارسال یادآوری‌ها و حفظ ارتباط حرفه‌ای و منظم با در یک سیستم یکپارچه.

مدیریت سرنخ ‌ها، پیگیری و تحلیل داده‌ها به‌ منظور افزایش فروش و بهبود عملکرد تیم

مدیریت نوبت‌ ها، پیگیری بیماران و حفظ ارتباط مؤثر جهت افزایش وفاداری و رضایت مراجعین.

سازماندهی اطلاعات کاندیدا ها، پیگیری فرآیند استخدام و سازمان ‌دهی ارتباطات با کاربران به ‌منظور جذب بهترین استعدادها

هماهنگی پروژه ‌ها، پیگیری متقاضیان و ساده ‌سازی ارتباطات جهت صرفه‌جویی در زمان و افزایش درآمد

کنترل پرونده ‌ها، پیگیری مراجعین و سازمان‌ دهی ارتباطات حقوقی جهت بهبود خدمات و افزایش کارایی

کنترل و سازماندهی مهمانان، هماهنگی تیم‌ ها و پیگیری تعاملات جهت برگزاری منظم و موفق رویداد ها

برای مدیریت درخواست‌ ها، رسیدگی به مشکلات مخاطبان و هماهنگی تیم های پشتیبانی جهت ارائه خدمات سریع و مؤثر

ساماندهی ارتباط با مشتری، پیگیری درخواست‌ ها و سازمان ‌دهی پروژه ‌ها به شکل مؤثر و یکپارچه

سازمان دهی رزرو ها، نیازهای مهمانان و بهبود تجربه اقامت به‌منظور افزایش رضایت و وفاداری مشتریان.

برنامه‌ریزی تعامل با مشتری، اطلاعات و افزایش بهره‌ وری بدون نیاز به دانش فنی

دنبال کردن فرصت‌ های تجاری و سازمان ‌دهی فرآیندهای کسب‌وکار به‌منظور رشد و توسعه پایدار

av
error: